lunes, 16 de noviembre de 2009

Treball Blogosfera

Resum i valoració
Ja fa uns dies el meu grup vem donar per finalitzat el treball de la "blogosfera" i ara explicaré quina va ser la meva tasca, cóm la vaig realitzar i una valoració personal.

Per començar el treball vem pensar un tema interessant, important i que alhora poguéssim obtenir molta informació. Finalment vem triar el tema de les drogues entre els adolescents i posant com a títol : "els adolescents consumeixen cànnabis".
En primer lloc l'Andrea Figueres va comentar en el seu blog; en segon lloc l'Andrea Marquiez va comentar en el blog de l'Andrea Figueres i afegí mes informació en el seu; en tercer lloc la
María Juàrez va continuar comentant-li i posant més informació en el seu blog; i ja per finalitzar el treball jo vaig comentar en el blog de la María Juarez i després vaig afegir més informació en el meu blog.
En el meu cas, vaig publicar una entrevista que em va soptar molt, dirigida a Chris Conrad, on hi defensa l’ús del cànnabis, amb l’objectiu d’obrir un debat, exposar opinions i concluir idees.

Quan vem fer els objectius del treball, d’un primer moment em van semblar molt difícils els conceptes i el treball a realitzar, però una vegada em vaig llegir i vaig entendre la definició de blogosfera i rellegir les entrades del bloc de l’assignatura, juntament amb l’ajuda de les companyes de grup, vaig entendre la finalitat del treball i la importància dels enllaços als blogs.
Tot i que em va costar al començament, he trobat molts aspectes positius en aquest treball i m’ha aportat nous coneixements.

No hay comentarios:

Publicar un comentario