viernes, 25 de diciembre de 2009

Valoració i síntesi del blog

Tot el que ha comportat el blog m'ha servit positivament a nivell de coneixements.
En les assignatures de plàstica, música i seminari he volgut plasmar en el meu blog activitats i apunts apresos a classe que m'han agradat especialment.
En comunicació he penjat exercicis a petició de la Roser Ros i d'altres pel mateix motiu que les matèries anteriors.
D'altra banda, l'assignatura de TIC ha sigut la mes treballada en aquest projecte. És cert que en molts casos m'ha suposat una dificultad fer algunes pràctiques, però a mida que he obtingut nous coneixements m'he desnvolupat amb més facilitat.

Dues pràctiques de TIC que m'agradaria ressaltar són, en primer lloc l'activitat de JClic, tot i que jo i a meva companya no hem sabut ni pogut penjar en el blog el resultat de l'activitat. Com a exercici m'agradat descobrir un tipus d'aprenentatge per als infants diferent, que a més a més com a professor pots crear per treballar el tema que vulguis. Crec que és un mètode que pot donar bons resultats a nivell didàctic.
En segon lloc ressaltu la classe pràctica de la PDI. Crec que és un eina que hauríen de fer servir les escoles, sense abusar. I que pot aportar molts aventatges als nens.

En resum, m'ha agradat estar pendent de mantenir aquest blog, i de buscar informacions extres, ser creativa, innovar, etc. Ja que mètodes com aquest personalment m'ajuden a facilitar-me l'aprenentatge.

No hay comentarios:

Publicar un comentario